XimAdmin

Administratieve ondersteuning voor KMO’s, freelancers en vrije beroepen

Administratieve ondersteuning voor KMO’s, freelancers en vrije beroepen.

Heb je nood aan administratieve hulp zodat je je meer kan focussen op uw CORE-business?

XimAdmin biedt administratieve ondersteuning op maat voor KMO’s, vrije beroepen en zelfstandigen. Zo kan je je zonder zorgen concentreren op de kernactiviteiten van jouw onderneming. Dag in dag uit zetten wij ons in om jou die administratieve hulp te bieden die nodig is voor de groei en verdere ontwikkeling van jouw bedrijf.

Wij zorgen dat de organisatie van jouw onderneming volledig op punt wordt gezet, dit zowel structureel als organisatorisch.

Voor grote en kleine ondernemingen

Wist je al dat XimAdmin reeds administratieve ondersteuning aanbiedt vanaf 1 uur per week?

Op deze manier komen we tegemoet aan de noden van kleinere ondernemingen, zoals freelancers , vrije beroepen en zelfstandigen met slechts een handvol personeelsleden. Natuurlijk kunnen ook grotere organisaties bij ons terecht.

Wij werken steeds vanop afstand.

Extra kantoorruimte voorzien is dus niet nodig.

Ook daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Ondersteuning op maat

Wij bieden geen standaardpakketten aan, maar administratieve ondersteuning op maat.

Je kiest dus zelf welke taken je door ons laat uitvoeren. Wij werken steeds per opdracht. Wij werken op eenmalige opdrachten of langdurige samenwerkingen.

Je kan ons inhuren voor een specifieke opdracht (éénmalig of terugkerend).

Wij zorgen er voor dat de gevraagde diensten conform de afgesproken tijd afgewerkt zijn.

Hoe werken we

Start : Eerst en vooral doen we een intake gesprek waar jouw wensen en verwachtingen besproken worden.
Op basis van het intake gesprek maken we een stappenplan en wordt dit besproken.
Na eventuele bijsturingen wordt alles contractueel vastgelegd en starten we de afgesproken activiteiten.

Afstemming: Zoals afgesproken voeren we de activiteiten uit en rapporteren we op regelmatige tijdstippen.

Flexibel : Uiteraard zijn wijzigingen altijd mogelijk. Deze worden eerst met jou besproken en na akkoord worden deze in het afgesproken stappenplan of de processflow ingepast en uitgevoerd.

Een greep uit ons aanbod

AFHANDELING VAN BETALINGEN EN FACTUREN

Wij nemen het debiteurenbeheer van jouw onderneming onder handen, zodat jouw facturen vlot en tijdig worden betaald. We zorgen er ook voor dat de inkomende facturen verwerkt worden en de betaling ervan tijdig wordt gedaan.

OPMAAK EN AANVRAAG VAN OFFERTES

We verdiepen ons in jouw business. Door onze knowhow & expertise zorgen we voor een vlotte afhandeling van prijsaanvragen.

CONTRACTOPVOLGING

Wij buigen ons over het contractbeheer van jouw onderneming, zodat je betrouwbare & correcte samenwerkingen kan aangaan.

FINANCIËLE ADMINISTRATIE

We staan klaar om jou de administratieve ondersteuning te bieden bij het verwerken van inkomende en uitgaande facturen.

Administratieve ondersteuning nodig?

Contacteer ons voor meer informatie of een offerte.